Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Nové formy distribuce a prodeje potravin se zaměřením na využití možností internetového obchodování
JOKLOVÁ, Martina
Diplomová práce "Nové formy distribuce a prodeje potravin se zaměřením na využití možností internetového obchodování" si klade za cíl na základě analýzy trhu potravin doporučit reálné uplatnění nových forem prodeje potravin se zaměřením na využití internetu. První část je zaměřená na teoretické poznatky, které vysvětlují základní pojmy související s tématem. V druhé části jsem se zaměřila na dotazování a rozhovory. Cílem bylo zjistit, zdali zákazníci nakupují potraviny přes internet, zda by tuto formu prodeje a rozvozu potravin uvítali. A jaké výhody jim nákup přes internet přináší.
Analýza a optimalizace business modelu společnosti Jadberg
Jadrníčková, Denisa ; Svobodová, Ivana (vedoucí práce) ; Kubelková, Eva (oponent)
Tato bakalarska praace je zamerena na analyzu a optimalizaci business modelu male rodinnee spoleccnosti Jadberg kteraa se zabyva vyrobou a prodejem sportovniho obleceni. Cilem je analyza obchodniho modelu spolecnosti analyza jejich nedostatku a nasledne navrhy zmen ktere povedou k dalsimu rozvoji spolecnosti. Business model ktery je v tomto pripade vyuzivan je predevsim business model Canvas ktery se stal fenomenem poslednich let. V teoreticke casti je popsana problematika obchodnich modelu detailneji je popsan business model Canvas a jeho jednotlive prvky. Prakticka cast teto prace se potom soustredi na aplikovani modelu Canvas na spolecnost, analyzuje konkurenci, dosavadni marketingove aktivity a celkovy chod firmy. Na zaklade techto poznatku je potom sestaven plan optimalizace procesu a obchodniho modelu spolecnosti, ktere spolecnost muze implementovat v nejblizsich mesicich.
Marketingové využití dat internetových obchodů
Přichystal, Jakub ; Šperková, Lucie (vedoucí práce) ; Jašek, Pavel (oponent)
Práce se zabývá možnostmi využití zákaznických dat internetovými obchody za účelem zefektivnění marketingových procesů. Cílem práce je pomocí analýzy dostupných dat získat přehled o chování zákazníků a jejich preferencích. Za využití poznatků získaných při analýze jsou navrhnuty možnosti, jak tyto informace využít pro lepší cílení marketingové komunikace a segmentaci zákazníků. Teoretická část práce popisuje zdroje dat, jejich využití a metriky využívané k měření marketingových kampaní. Praktická část obsahuje případovou studii s analýzou dostupných dat a návrhy jak poznatky získané analýzou využít pro marketingové kampaně. Přínosem práce je popis jak jednoduše získat konkurenční výhodu na základě analýzy dostupných dat za využití volně dostupných prostředků.
Optimalizace obchodního modelu e-shopu Jednoručky.cz
Chvojka, Jan ; Svobodová, Ivana (vedoucí práce) ; Hartman, Ladislav (oponent)
Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu a zdokonalení obchodního modelu malého internetového obchodu Jednoručky.cz, který se zabývá prodejem nakládacích činek. Cílem práce je odhalit zásadní nedostatky v jeho strategii, nalézt hlavní příčiny poklesu tržeb tohoto e-shopu a navrhnout změny, které povedou k zajištění bezproblémového chodu a opětovnému růstu počtu objednávek. V teoretické části jsou nejprve popsány základní aspekty důležité při založení a provozu e-shopu, spolu s představením některých aktuálních trendů z oblasti internetového marketingu a možností, které se českým podnikatelům nabízejí pro získávání informací z této oblasti. Praktická část této práce charakterizuje a hodnotí interní procesy a strategii e-shopu Jednoručky.cz a na základě takto získaných zjištění navrhuje komplexní plán optimalizace jeho obchodního modelu. Ten bude v obchodě realizován v průběhu roku 2015.
Bezhotovostní platební metody v internetových a kamených obchodech v ČR
Dostalík, Jakub ; Šebesta, Michal (vedoucí práce) ; Zaoral, Ondřej (oponent)
Tato bakalářská práce popisuje a hodnotí bezhotovostní platební metody, které jsou dostupné v internetových a kamenných obchodech v České republice. Dílčí metody jsou zde popsány a doplněny o model platby. Cílem této práce je přinést ucelený přehled bezhotovostních platebních metod včetně jejich hodnocení. Po praktické stránce se tato práce zaměřuje na identifikaci a popis inovačních trendů v oblasti plateb a odbavení zákazníka. Teoretická část této práce se zaměřuje na popis platebního styku, bezhotovostních platebních metod, které jsou dostupné v internetových obchodech a kamenných prodejnách v České republice. Tato část také obsahuje hodnocení těchto metod a to jak z pohledu obchodníka, tak i jeho zákazníka. Praktická část je věnována stanovení a praktickému vyzkoušení aktuálních trendů v oblasti odbavení zákazníka během platebního procesu. Tato část také obsahuje dotazníkové šetření, které zjišťuje názory na vybrané platební metody.
Řešení Business Intelligence pro e-shopové platformy
Daněk, Lukáš ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Pour, Jan (oponent)
Práce se zabývá návrhem služby, která automaticky analyzuje data (internetových obchodů), data interpretuje a výsledky dodává uživateli prostřednictvím webové služby. Její návrh zahrnuje sestavení konceptu, jeho technické řešení a ověření na trhu. Hlavním cílem práce je navrhnout online analytickou službu pro malé a střední internetové obchody, která bude na základě dat dodávat informace pro optimalizaci výkonu obchodu a to z hlediska funkcionality služby, jejího technického řešení a zároveň podnikatelského plánu určeného pro její uvedení na trh. Teoretická část je zaměřena na analýzu trhu analytických nástrojů dostupných online. Přináší pohled na trh internetových obchodů a analýzu požadavků uživatelů na analytický nástroj/službu. Tato část dále obsahuje přehled aktuálně dostupných analytických platforem a služeb, které jsou vhodné pro využití internetovými obchody, jež jsou vzájemně porovnávány dle využitelnosti, složitosti ovládání a slabých i silných stránek vzhledem k vydefinovaným kritériím. Praktická část konkrétně specifikuje funkční i nefunkční požadavky na službu, její uživatelské rozhraní, a celý koncept ověřuje na trhu formou interview. Zjištěné požadavky jsou dále aplikovány při návrhu technického řešení a sestavení podnikatelského plánu. Tato část je celkově zaměřena na ověření funkčnosti a proveditelnosti celého konceptu nové služby a její verifikace v reálném prostředí.
Chování spotřebitelů při nákupu kancelářských židlí v internetových obchodech
Kaščáková, Martina
Diplomová práce se zabývá spotřebním chováním při nákupu kancelářských židlí v internetových obchodech. Byla provedena analýza využívaných nástrojů online marketingu vybraných internetových obchodů, která byla doplněna informacemi z nástrojů Google Analytics a MailChimp, součástí je také heat mapa jednoho z analyzovaných e-shopů. Druhá část vlastní práce je zaměřena na analýzu chování spotřebitelů v internetových obchodech s důrazem na nákup kancelářských židlí. Analýza byla provedena na základě dotazníkového šetření, jehož nedílnou součástí bylo zjištění vlivu vybraných komunikačních nástrojů. Na základě výsledků byla stanovena doporučení pro internetové obchody, které se zabývají prodejem kancelářských židlí v České republice.
Platební karty v praxi
BULÍNOVÁ, Jitka
Bakalářská práce se zabývá platebními kartami a jejich užitím v praxi. Teoretická část se zabývá nejen historií peněz a platebních karet, ale jsou zde vysvětleny základní pojmy, jako jsou debetní karty, kreditní karty, PIN, platební terminál, bankomat, bezpečnost platebních karet a platební riziko. V dnešní době je v problematice platebních karet mnoho nových metod, transakce se většinou provádí pomocí bezkontaktní platební technologie, která nevyžaduje do určité částky PIN. Další novinkou jsou předplacené karty, na které jsou nabity peníze a mohou být používány jako debetní karty při placení. Výzkum o platebních kartách je rozdělen na tři části. Cílem výzkumu je zmapování trhu platebních karet, získání informací z internetových obchodů o používání platebních karet a znalostí rozdílů mezi kreditní kartou a debetní kartou u jejich uživatelů.
Fair Trade aktivity a produkty v České republice
SOKOLÍK, Martin
Tato práce je zaměřena na analýzu Fair Trade produktů a Fair Trade aktivit v České republice. Mezi zkoumané projekty patří Fairtradová města a Fairtradové školy. Analýza zahrnuje i přehled ostatních aktivit na podporu spravedlivého obchodu. Produktová analýza je zaměřena na segment internetových obchodů a mapuje změny v segmentu obchodních řetězců.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.